New Sealand - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kees Wardenaar - WaarBenJij.nu New Sealand - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kees Wardenaar - WaarBenJij.nu

New Sealand

Door: KC

Blijf op de hoogte en volg Kees

06 Februari 2011 | Australië, Sydney

Alweer een week onderweg, het gaat snel. De meeste dames zijn wonderschoon bob, de crew members dan want meer gasten als die die op de foto te zien zijn heb ik eigenlijk nog niet gezien. Mijn dag bestaat nu vooral uit om 6 uur opstaan om om 7 uur te beginnen in de werkplaats. Want we (plusminus 20 man) zijn bezig om een motor op te lappen (een zogenaamde 16000 uren beurt). dat doe ik dan tot een uur of vijf waarna ik met Tim ga eten en meestal even een rondje over het schip loop om beter wegwijs te worden. Zodoende stonden we ook op de brug tijdens onze eerste scenic cruise (Een passage waarbij het schip een soort touring car wordt en er een vrouw in de microfoon staat te bleren wat voor ontzettend moois er allemaal te zien is). Dit stukje varen was echt lord of the rings waardig. Helaas was ik mijn foto camera vergeten maar ik zal binnenkort nog even aan de andere cadet vragen.
Ondertussen zijn mijn strepen al afgepakt ( i lost my stripes) omdat ik perongeluk de verkeerde epaulletten (als iemand weet hoe je het wel schrijft????.............) had opgedaan. Ondertussen heb ik gelukkig de goede weer terug. De voertaal is trouwens engels aan boord, wat betekent dat ik weer, net als bij de KLM, mijn verslag in het engels moet doen. En kijk dus ook niet vreemd op als ik terugkom met een brits accent want bijna alle engineers zijn engels of schots.
De fotos komen snel, en blijf reageren!!!!
Hiya

  • 06 Februari 2011 - 12:32

    Aafje:

    Ha die Kees, dat klinkt weer goed, en we zijn natuurlijk erg benieuwd naar de foto's van het schip! En wat zijn epaulletten? Hier is alles goed, ik heb net een heerlijke onderwijsvrije week gehad maar moet nu toch echt weer aan de slag.. maar dat komt goed.
    kus

  • 06 Februari 2011 - 13:00

    Moeders:

    ha die kees, wat stoer, als u links kijkt ziet u rechts niks, en blijven lachen, he!
    enne zoals aafje al zegt graag fotoos van t schip en van de dames, ook voor bob natuurlijk;-)
    fijn alweer wat van je te horen, en wat betreft die epauletten, ga op je strepen staan he, voor je t weet ben je ze kwijt! kus van ons

  • 06 Februari 2011 - 13:29

    Astrid:

    Fijn om van je te horen! Ik schrik van de temperatuur daar? 9 graden? Hoe kan dat down under? Is dat omdat je zuid New Sealand doet? Nu dus nog geen zonnebrand nodig!! Komt nog wel lijkt me zo.
    Succes en liefs ook van je vader.

  • 06 Februari 2011 - 16:22

    Jurre:

    Hee man, goed om van je te horen. We zien de vrouwen wel tegemoet vanaf ´average´ if you know what i mean. Ik ben verheugd je te vertellen dat psv verloren heeft van ado maar toch nog nipt eerste staat nadat twente gelijkspeelde tegen utreg. Verder hier rustig, vanaf donderdag ff knallen met een blok neurologie. A bientôt

  • 06 Februari 2011 - 19:46

    Jop:

    keep it up....maar als ik dit lees gaat dat ook wel lukken!

  • 07 Februari 2011 - 23:42

    Pappa:

    Vandaag (maandag) was de Volendam (heel even) op TV bij 'Spoorloos' in de haven van Sydney. Heb goed gekeken, maar zag je niet aan de reling staan. Groeten P.

  • 10 Februari 2011 - 12:37

    Oma V.W.:

    Lieve Kees,
    Leuk je reisverslag te lezen. Epauletten is dus met 1 l....!
    Het valt ook allemaal niet mee, he?
    Hier is alles O.K., hoor.
    Tot een volgende keer, kus, Oma

  • 16 Februari 2011 - 16:11

    A3:

    Het spijt me te moeten melden dat Guus zijn Heavenly Playground heeft opgedoekt...;-(

  • 19 Februari 2011 - 12:22

    Je Vader:

    Kees, hoe'st? Wil je mij bellen? Ik kan je niet bereiken. P

  • 21 Februari 2011 - 19:46

    Opa En Oma Wardenaar:

    Hé live Kee Jr.

    Hoe je epauletten schrijft weet je inmiddels! Nou, je zat er niet ver van af, toch?
    Wel lang zeg, 6 weken in de machinekamer. Maar de ruimte is vast groter dan ik me zo voorstel.
    Ik begrijp dat je het naar je zin hebt. Dat is fijn.
    Even over Pappa: we gaan met elkaar positief denken.
    Hou je haaks,
    groetjes,
    Opa en Oma W.

  • 21 Februari 2011 - 19:50

    Oma Greetje:

    Nou je zag het, ik kan niet eens Lieve en Kees goed schrijven dus met jou valt het nogal mee.
    OmaGr.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Kees

ik ga dus enige tijd varen en dat kun je hier zo een beetje volgen. goed hea:D

Actief sinds 12 Juli 2009
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 37844

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2011 - 13 Februari 2012

Oosterdam

17 Juli 2009 - 31 December 2009

Mijn eerste reis

31 Januari 2011 - 30 November -0001

Cruisen

Landen bezocht: