Bye Bye New Sealand - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Kees Wardenaar - WaarBenJij.nu Bye Bye New Sealand - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Kees Wardenaar - WaarBenJij.nu

Bye Bye New Sealand

Door: KC

Blijf op de hoogte en volg Kees

06 Maart 2011 | Nieuw Zeeland, Wellington

Wat een reacties weer, vet goed. Er is weer veel gebeurd op het schip.
Eergister hebben we weer een fire drill gedaan. Er was zogenaamd een helicopter verongelukt op de boeg. En ik moest slachtoffer spelen. Allemaal leuk en aardig maar er komt toch best veel water uit zo een brandweer slang. Snel daarna gedoucht en een droge overall aan. Verder hebben we deze cruise aardig wat zogenaamde late night departures gehad. (middernacht vertrekken). Dat betekent dus dat we flink zijn wezen stappen in Auckland en Wellington met Tim en twee Engelse engineers.
In Wellington hadden we een ouderwets nederlands avondje uit samen met de (allen Nederlandse) 1st engineer, Safety maintenance manager en IT manager. Erg gezellig.
Verder heb ik vandaag met Russel en Eric, twee phillipijnse 4th engineers gegeten in de Pinacle grill. Ons eigen ster restaurant. Fotos komen er aan, want om in zon sjiek restaurant te eten moet je als officier natuurlijk je uniform aan.
Morgen is er een black en white ball in het crowsnest, dat betekent weer helemaal opdoffen en dansen met zowel passagiers als mede crew members. Ik heb Beth uitgenodigt om als date mee te gaan, Beth is onze bibliothecaresse:P
Hier zullen vast fotos van gemaakt worden.
Verder:
Bob, We ergens naartoe waar we kunnen leren surfen want dat is echt te gek.
Hou je allemaal haaks daar in Nederland, Ik vermaak me prima hier aan boord!
Kus

• 06 Maart 2011 - 09:11

Jitse:

Nou, veel plezier morgen :p
    We zijn gister naar Aafje, keesjan, en Astrid geweest.
    T was vet gezellig, maar wel jammer dat jij er niet was.
    Nog veel plezier de rest van de reis :)

Ltrs

• 06 Maart 2011 - 09:29

Mamzies:

hee bikkel, dat klinkt goed allemaal! wat fijn dat je t zo druk hebt met leuke dingen doen en mensen leert kennen, we wachten met smart op de foto's!! We hebben hier weer met veel plezier de carnavalsoptocht in de straat mogen aanschouwen, haha, je weet hoe enthousiast de deelnemers er altijd uitzien.....dan klinken jouw feestjes wel beter! T is een koude zonnige zondag, straks naar Buurserveen voor een wandel met de doggies, met Hein en Miny. Wel een saaie bedoening in vgl. met jouw avontuur, maar we genieten er niet minder van! Heb het goed!!! kus a3 en l

• 07 Maart 2011 - 10:19

Aafje:

ha keesie, bedankt voor je smsje nog. jammer dat je er niet was op mn verjaardag, je hebt wel wat gemist hoor! en we hebben jou gemist.
    zo te horen vermaak je je goed :)
    leuk om te volgen waar je een beetje zit enzo. hopelijk bellen we binnenkort weer een keertje.
    kus van je zus

• 14 Maart 2011 - 10:24

A3:

ha die kees, ik heb je net een meel gestuurd waarin ik om de galafotoos zeur.....maar daar zijn ze al!
    lachen zeg, het ziet er wel heel interessant uit, en jij heel blij en vrolijk, fijn hoor!!!!!take care xx