drydock-time - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Kees Wardenaar - WaarBenJij.nu drydock-time - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Kees Wardenaar - WaarBenJij.nu

drydock-time

Door: KC

Blijf op de hoogte en volg Kees

08 April 2011 | Singapore, Singapore

Hallo allemaal,
ten eerste,
Het is zo heet!!!!
en ten tweede, eindelijk weer eens een blogbericht want het is ook zo ontzettend druk. vandaag is dag 8 in het droogdok en het is een chaos. vandaag hebben ze de bladen van onze propellor terug gezet en dat ging niet geheel zonder rimpeltjes. bij het laten zakken van het blad met de hijskraan is het ergens tegenaan geraakt en beschadigt. gelukkig waren de engineers oplettend en kon het op tijd gerepareerd worden.
Verder zijn we vandaag wezen shoppen in singapore. erg groot, modern en westers is het allemaal hier, iets heel anders vergeleken met indonesie.
en verder gaat het met het school werk heel slecht omdat ik veel te veel tijd aan het droogdok besteedt. maar dat komt wel goed in de komende twee maanden.

Aan het eind van het droogdok vertrek ik naar de brug. dat is niet echt fijn maar betekent wel dat ik meer tijd heb voor school, uitgaan en leuke dingen.

Ik hoop dat het in Nederland of waar ook ter wereld allemaal goed met jullie allemaal gaat. Ik heb het in iedergeval nog steeds naar mijn zin.

Kus

• 08 April 2011 - 14:37

Britt:

Heeee kees,

wat ben je er toch druk mee!
    Het is goed om te lezen dat je het naar je zin hebt.
    En vond je Indonesië niet prachtig?
    Ik ben stik jaloers dat je daar bent geweest en ik hier in Nederland zit.
    Naar welke eilanden in Indonesië ben je allemaal geweest?
    Succes met al je school werk!

Veel liefs van Britt

• 08 April 2011 - 17:16

Rob:

Kees,
    Goed weer te horen van je, ziet er allemaal fraai uit die foto's je hebt het "zwaar".
    Je manual is inmiddels 'life' gegaan, dus je werk bij ons wordt nu gebruikt.

Ga je goed daar.

Rob.

• 08 April 2011 - 21:49

Ed:

He Kees!

Het is nog steeds leuk je te volgen op je trip.
    Ondertussen zijn we op Schiphol ook bezig met onderhoud van de Testcell, je weet wel, je vorige stage plek.
    Heel veel succes daar in Singapore en blijf schrijven!

De groeten!

Ed

• 11 April 2011 - 08:58

Moeders:

nou dat is fijn dat je straks wat meer tijd voor leuke dingen krijgt, en voor school, en voor leuke dingen, dat kan niemand je meer afpakken!!!! zetumop, kus, a3 en l

• 14 April 2011 - 09:50

Moeders:

hee keessie, wat een mooie foto's weer, wat stoer! kus

• 18 April 2011 - 18:20

Aafje:

Keehees, vertel nou eens hoe het zit met Japen! Gaan jullie daar nog naartoe? Of is er een andere route? kusje

• 18 April 2011 - 20:46

TrickyDicky:

Hallo Kees,
    Mooi dat je het nog steeds naar je zin hebt.
    Hoef je op de brug niet (zoveel) te werken?
    Of vind je het gewoon niet zo leuk.....
    Jongenskamp gaat zonder jou toch echt gewoon
    door, dat begrijp je zeker wel. Halverwege mei
    gaan we weer naar de holy ground, deze keer
    geen waterraketten laanceren, maar Witkerwit-
    bier brouwen. We zullen aan je denken en er een
    of twee op je succes drinken! Waarom ligt het
    schip in dok, eigenlijk? Gepland of door schade?
    Anyway, Groeten uit Hengelo, ook van Ankie!
    Tricky D.