Datwasdanaustralie - Reisverslag uit Darwin, Australië van Kees Wardenaar - WaarBenJij.nu Datwasdanaustralie - Reisverslag uit Darwin, Australië van Kees Wardenaar - WaarBenJij.nu

Datwasdanaustralie

Door: KC

Blijf op de hoogte en volg Kees

23 Maart 2011 | Australië, Darwin

Ja, ook de laatste haven in australie gehad, we gaan nu echt het hete gebied in We hebben nu beneden in de engineroom extra drinkwater containers neer gezet. Je zweet zonder iets te doen al ontzettend veel, het is zonder te overdrijven een sauna.
Verder zijn we allemaal druk aan het voorbereiden op het droogdok in singapore, de leerlingen krijgen een (nog) kleinere cabin en moeten een badkamer zelfs met zn vieren delen. De huisvesting voor de bemanning is niet echt goed op een cruiseschip, maar jah. Niks aan te doen.
Het was trouwens al even geleden dat ik wat geblogd heb, maar dat komt omdat ik het erg druk heb met crewfeestjes enzo:P nee hoor, ook voor school gaan al mijn opdrachten voorspoedig. Ik zal binnenkort nog even wat mooie fotos online zetten.
Hoe gaat het allemaal in Nederland? Als jullie wat kwijt willen kun je altijd reageren of mailen.
Doedels

• 23 Maart 2011 - 15:05

Je Vader:

Kees, we hebben laatst de engineroom van de SS Rotterdam mogen aanschouwen, maar dan niet op opstoomtemperatuur. We kunnen ons nu goed voorstellen hoe het is op de Volendam. Prachtig!
    Je kunt je bijna niet voorstellen dat dit enorme schip(SS Rotterdam) meer dan 55km/hr kan varen, maar dat moet gekund hebben in oorlogsomstandigheden met extra stoomketels en extra straalpijpen op de turbines.

Gaat de toer rond china en japan nu nog wel door? Lijkt me niet erg gezond bij Japan en ook niet erg gewild bij de passagiers. Worden jullie daarvan op de hoogte gehouden?
    Informeer je ons eens daarover? Groeten Pappa

• 23 Maart 2011 - 15:13

Mamz:

hee bikkel, fijn weer wat te horen, bij ons alles okee, zie laatste meel, kus a3 en l

• 23 Maart 2011 - 15:25

Rutger:

Lekker bezig Kees! Hier in Nederland begint het zonnetje ook alweer aardig te shinen!

• 23 Maart 2011 - 17:48

Rob:

Kees,
    Goed te horen dat je het nog steeds naar je zin hebt daar aan boord.
    Niet te veel feesten he!
    Doe voorzichtig en succes met het vervolg van je reis.

Rob.

• 23 Maart 2011 - 20:31

Opa En Oma W.:

Hé Kees,
    Goed om weer even wat van je te horen. Wat een mooie foto's. Zo zien we eens een heel andere Kees.
    Leuk hoor. Hou je haaks daar in de hitte. Bij ons alles goed. Lekker fietsweer.
    Liefs, Opa en Oma W.

• 25 Maart 2011 - 13:10

De Moeders:

ha kanjer, wat fijn om je te spreken en gemerkt dat we nog lekker kunnen lachen met z'n drietjes, die houden we erin! enne, je weet wel, gewoon goed blijven oefenen, waarvoor is een stage anders bedoeld, zet um op, wat zul je rijk terugkomen! kus A3 en L

• 27 Maart 2011 - 11:45

KC:

We gaan nog wel naar Japan en china, we slaan alleen twee havens van japan over. in plaats daarvan gaan we naar pusan zuid korea en twee havens met moeilijke namen in rusland.

• 27 Maart 2011 - 12:04

Jelle S.: