The other side - Reisverslag uit Oude Meer, Nederland van Kees Wardenaar - WaarBenJij.nu The other side - Reisverslag uit Oude Meer, Nederland van Kees Wardenaar - WaarBenJij.nu

The other side

Door: KC

Blijf op de hoogte en volg Kees

05 Januari 2011 | Nederland, Oude Meer

De bestemming is toch veranderd, en ondertussen zijn de op en afstap haven en datas al bekend.

Ik ga naar..........................

Australie!!!!

En wel met het MS Volendam.

30 januari stap ik op in sydney. na enkele havens in Australie en Nieuw Zeeland komen het great barrier reef, Indonesie en Vietnam aan bod
en dan varen we via China en Japan door naar de noordelijke westkust van de United States en Canada.

De terugreis staat gepland op 1 juni vanuit Vancouver.

Foto's volgen!

Hiya

  • 05 Januari 2011 - 08:49

    A3 En Louise:

    hahaha, das heel wat anders dan de cariep, wat een gave wereldreis wordt dat, kees!
    leuke bijkomstigheid: het is na mijn feessie de 22ste!!!! gezelli! we leven mee en genieten op voorhand al van je avonturen!

  • 05 Januari 2011 - 09:35

    Lars:

    Klinkt goed! Dat wordt weer stempels verzamelen in je paspoort :)

  • 05 Januari 2011 - 11:08

    Bob:

    Jahhhh Hooooorrr dan zijn die tickets nog duurder flapdrol!
    Maar is het wel NET zo'n leuke cruise? Want dan moet ik nog meer gaan sparen.


  • 05 Januari 2011 - 12:47

    Astrid:

    Kees, Wat ontzettend leuk. Mooie en zo veel verschillende plaatsen!! De vliegreis is ook al een belevenis! Ben blij voor je.

  • 06 Januari 2011 - 10:50

    Aafje:

    Aaaah Kees Australie! das nog beter toch =D

  • 25 Januari 2011 - 19:49

    De Moeders:

    nog effies, veel geluk en weer heb je de goede keuze gemaakt, Kees!
    Graag fotos van het galagebeuren op de weblog, yeah! en de manchetknopen en andere knopen, laat ons een beetje meegenieten, kanjer! Have a good trip!!!!

  • 25 Januari 2011 - 22:12

    Merel:

    Jij ook heel heel veel plezier enzo, ik heb geen internet dus ik kan je niet echt volgen maar ik heb er het volste vertrouwen in dat je het naar je zin gaat hebben. Niet van een berg vrouwen afvallen en iets breken zoals de vorige keer! ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oude Meer

Kees

ik ga dus enige tijd varen en dat kun je hier zo een beetje volgen. goed hea:D

Actief sinds 12 Juli 2009
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 37849

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2011 - 13 Februari 2012

Oosterdam

17 Juli 2009 - 31 December 2009

Mijn eerste reis

31 Januari 2011 - 30 November -0001

Cruisen

Landen bezocht: