chinese meuk - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Kees Wardenaar - WaarBenJij.nu chinese meuk - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Kees Wardenaar - WaarBenJij.nu

chinese meuk

Door: kesie

Blijf op de hoogte en volg Kees

11 Augustus 2009 | Sri Lanka, Colombo

hallo allemaal. eventjes een berichtje vn de indische oceaan. het is hier erg stil. volgens mij zijn we al sinds vanochtend
geen bootjes meer tgen gekomen, alleen maar dolfijnen. maar we hebben het wel druk hoor.... dit is namelijk een chinees
schip, en jullie weten alllemaal wat uit china komt is troep. dat wil zeggen: kastjes op mijn hut die plotseling door de
lucht vliegen, douchen met koud water en kapotte lampen. mar dat valt allemaal nog wel mee. wat echt erg is zijn
afstandsbedieningen van de dvd spelers. die chinese tekens daarop lijken meer op platgeslagen vliegen dan op tekst. dus een
filmpje kijken duurt hier algauw twee keer zolang als dat de film daadwerkelijk duurt. maar verder is het allemaal enig. we
komen nu weer een beetje richting europa, natuurlijk niet voordat we met dat schorriemorrie in de golf van aden hebben
afgerekend.
aye aye

• 11 Augustus 2009 - 21:59

Joke:

Oeps. Druk bezig met ervaringen opdoen, lees ik, Kees. En de orkanen zijn niet in jullie buurt geweest. Op de wereldkaart lijkt alles dichtbij. Leuke site trpouwens mat veel informatie. Je bent goed te volgen. Tot later. X

• 12 Augustus 2009 - 08:57

Bob:

Jemig kees wat een gebeure. Wel leuk dat je langs die piraten vaart :P. Maargoed dat je op een chinees schip vaart. :P Die heeft toch allemaal anti kapers dinge? Ey kan jij je mail eigenlijk openen kees? Gr. Bob

• 12 Augustus 2009 - 18:56

Merel:

Hey cheezy,
    zoals ik al gezegd heb doe voorzichtig in de golf! ik zit nu in kemi en ga overmorgen naar hanko, vanaf daar naar baltimore
    volgens mij gaat het hier dicht.. nou kussen and be safe

• 15 Augustus 2009 - 08:40

Britt:

dag lief
    wat schrijf je leuke berichtjes vind het fijn dat je ons zo een beetje op de hoogte houd! Ben alweer benieuwd naar het volgende berichtje
    Kusje Britt

• 16 Augustus 2009 - 13:14

Nynke&de Rest:

hee kees:) wij lezen ook mee hoor:P vet leuk, dat je zo kan vertellen waar je zit en wat je doet enzo:P hoe koud is die douche? daar kan ik echt niet tegen, koude douches.
    Vermaak je je wat? of zou je liever hier zitten?
    laat je niet vangen door die piraten hea;)
    dikke knuf, Nynke en de rest hier:P

• 23 Augustus 2009 - 09:56

Niels:

Hey Kees

mooi dat je nu eindelijk aan het varen bent! en ook nog in een mooie regio! misschien kan ik wel een escorte regelen bij de golf van aden ;)
    De Evertsen ligt weer daar in de buurt.
    Geniet ervan en ik lees wel weer eens wat op je site!

Behouden vaart!

Niels