dames en heren. - Reisverslag uit Bremerhaven, Duitsland van Kees Wardenaar - WaarBenJij.nu dames en heren. - Reisverslag uit Bremerhaven, Duitsland van Kees Wardenaar - WaarBenJij.nu

dames en heren.

Door: kesie

Blijf op de hoogte en volg Kees

06 September 2009 | Duitsland, Bremerhaven

ik zit hier nu fijn op de noordzee, en t is nog nooit zulk
kutweer geweest. we hebben even in denemarken in een haven gelegen en daar was t
echt noodweer. maar we zijn niet gezonken en we zijn nu opweg naar bremerhaven
om daar in het dok te gaan. daar komen we dan droog te liggen zodat de mensen
daar onze romp eens even goed kunnen schilderen. dan zien wij er weer goed
uit:D. vandaag dus lekker rock en rollen op de noordzee. ik was net optijd met
mn laptop opruimen want anders was die mooi van de tafel gevallen. alles staat
verder goed vast nu. maar ik kwam vanochtend binnen en toen ws er toch wel het
een en ander omgevallen. ik ga nu maar weer even een tukkie doen want we zijn
alweer bijna in bremen. doedels

  • 06 September 2009 - 20:30

    Joke:

    Oeps. Avontuur op zee. Ik ben toch wel erg benieuwd naar je werk. Hoe ziet zo'n dag (en nacht) op zee er nu uit, Kees? Als ik lees "ik kwam vanmorgen binnen..."dan ben je 's nachts in touw?
    Verder vind ik het erg leuk met je mee te lezen. Is Bremerhaven een doel of weer een tussenstop? Ben het even kwijt.
    Liefs Joke

  • 09 September 2009 - 18:01

    De Moeders En Britt:

    hihi, kees, we komen er lekker aan in Bremen in ons bussie!!!!!!!!!!!
    verheugen ons!!!!!!!!!
    aafje dan helemaal in ierland en jij gelukkig ff wat dichterbij
    tot snel! xxxxxxxxx

  • 10 September 2009 - 13:43

    A.t. Te H:

    er is iets niet goed gegaan met het verzenden van mijn eerste berichtje dus daar gaan we nogmaals. Niet dat er iets spectaculairs te melden is maar ook geen nieuws nieuws, of zoiets (ahum). Hier alles heel rustig nu je neven vertrokken zijn, mij te stil hoor,snif.
    Vandaag Brit op bezoek met de moeders dus dat wordt een leuk daggie.
    Hasta la pasta tot de volgende maila!!!!!

  • 10 September 2009 - 19:04

    Bea En Anton:

    Hoi Kees,
    Indrukwekkend hoor, je spannende verhalen! Het klinkt alsof je het leuk hebt. Ga je vanuit Bremerhaven ook nog pasagieren? Duurt het dokwerk lang? Wat is je volgende bestemming? Voel je je al een echte zeeban ?(bea is verkouden..). We missen je wel met je gekke grappen!
    Groet'n van ons

  • 11 September 2009 - 00:19

    Merel:

    heyjoh cheezy

    alles goed?
    ik lig nu in baltimore en kom daarna naar antwerpen. zal toeteren als ik je zie hou je maar taai ouwe rakker

  • 17 September 2009 - 22:53

    Je Vader:

    Eergister ook Aafje uitgezwaaid...snik. Ze is goed aangekomen en heeft het nu al naar haar zin. Weet je al wanneer jullie naar Zweden gaan om hout op te halen? En naar welke plaatsen dan? Als we weten wanneer je langs zanvoort komt, gaan we weer even naar het strand aldaar. Terug naar Marokko, want daar kwamen jullie al eens langs. Ik heb zojuist je schoolgeld overgemaakt, dus zit daar maar niet meer over in.
    Ben begonnen met de douche uit te slopen.. Die zie je niet meer terug. Groeten ook van Astrid.

  • 24 September 2009 - 20:12

    De Sibrijnsjes:

    Fijn dat je het leuk heb! Tot gauw!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Bremerhaven

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2010

Hallo allemaal.

16 December 2009

hallo

16 December 2009

hallo

29 September 2009

Een dag bij Kees op de Amazoneborg 19 sept 2009

06 September 2009

dames en heren.
Kees

ik ga dus enige tijd varen en dat kun je hier zo een beetje volgen. goed hea:D

Actief sinds 12 Juli 2009
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 37851

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2011 - 13 Februari 2012

Oosterdam

17 Juli 2009 - 31 December 2009

Mijn eerste reis

31 Januari 2011 - 30 November -0001

Cruisen

Landen bezocht: