aangekomen - Reisverslag uit Phú Mỹ, Vietnam van Kees Wardenaar - WaarBenJij.nu aangekomen - Reisverslag uit Phú Mỹ, Vietnam van Kees Wardenaar - WaarBenJij.nu

aangekomen

Door: kesie

Blijf op de hoogte en volg Kees

04 Augustus 2009 | Vietnam, Phú Mỹ

ik ben aangekomen hoor. ik zit nu op de boot in phu my, een klein havenstadje in
zuid vietnam. we zijn eerst nar ho chi minh gevlogen en daar hebben we met zn
drieen in een hotel geslapen, ook nog even uit geweest daar. eergister een
beetje het schip leren kennen en de bemanning en gister aan dek meegelopen bij
de belading en het bunkeren van olie. vandaag is het zondag dus rustig aan. een
beetje begonnen met mijn takenboek en beetje mijn hut ingedeeld. we liggen nu
nog steeds in de haven. we moeten delen van windmolens laden en naar esjberg, of
hoe je dat ook schrijft, in denemarken brengen. we vertrekken morgen als het
goed is, en daar na 2 dagen varen naar singapore waar we moeten bunkeren, 15
dagen naar het suez kanaal, en vanaf daar twee weekjes langs nederland naar
denemarken. jullie horen van mij

toedeloe

  • 05 Augustus 2009 - 08:44

    Oma V W:

    bij de meiden in Enschede je weblog gelezen en bekeken! wat leuk dat je ons zo op de hoogte kunt houden! volgens mij is het èèn groot avontuur, geniet er vooral van, liefs van oma

  • 05 Augustus 2009 - 09:01

    Keesjan:

    Ga je Turkije niet meer aandoen Kees?

  • 05 Augustus 2009 - 09:35

    Merel:

    Hey collega!
    ben je al een beetje relaxed op je plekje daar?
    Tof dat je langs Nederland komt maar pas wel een beetje op bij Aden he..
    Ik ga zaterdag aan boord in Polen en ga daarna naar Finland en verder weet ik t nog niet maar miss kom ik je nog wel tegen op de Baltic.

  • 05 Augustus 2009 - 21:32

    Lieke:

    yoo keesie,
    klinkt goed!!Hier ook alles ok!! wel wennen op zo'n grote boot :p
    xx
    en suc6

  • 06 Augustus 2009 - 10:17

    Astrid:

    Klinkt goed Kees.
    En lekker ook, vind je niet, alles op je af laten komen en je geen zorgen maken.
    Zou best een poosje mee willen op zo'n schip. Dus als jullie nog een astrid-astrid nodig hebben hoor ik het graag!

  • 10 Augustus 2009 - 09:36

    PAPPA:

    Kees, hebben jullie ook last van die typhoon bij china woedde, afgelopen weekend of zijn jullie al ver uit de buurt?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Phú Mỹ

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2010

Hallo allemaal.

16 December 2009

hallo

16 December 2009

hallo

29 September 2009

Een dag bij Kees op de Amazoneborg 19 sept 2009

06 September 2009

dames en heren.
Kees

ik ga dus enige tijd varen en dat kun je hier zo een beetje volgen. goed hea:D

Actief sinds 12 Juli 2009
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 37856

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2011 - 13 Februari 2012

Oosterdam

17 Juli 2009 - 31 December 2009

Mijn eerste reis

31 Januari 2011 - 30 November -0001

Cruisen

Landen bezocht: