piet piraat - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Kees Wardenaar - WaarBenJij.nu piet piraat - Reisverslag uit Caïro, Egypte van Kees Wardenaar - WaarBenJij.nu

piet piraat

Door: kesie

Blijf op de hoogte en volg Kees

23 Augustus 2009 | Egypte, Caïro


dag vriendjes, vriendinnetjes, familie, kenissen, collega's en andere mensen die
dit lezen. we zijn veilig door de piraten golf gekomen. het was drie dagen niet
kunne slapen van de zenuwen, mar het is toch allemaal weer goed gekomen. we
zitten nu in het o zo goed georganiseerde suez kanaal. de snelheid waarmee je
hier door mag varen hangt kwadratisch af van het aantal sigaretten dat je geeft
aan de autoriteiten. dat gaat dan wel per slof. morgen gaan we de middellandse
zee op en dan zijn we weer in de bewoonde wereld. ik hoop dat het met jullie
allemaal goed gaat. weer lekker naar school enzo. ik ben ook druk bezig
natuurlijk. want er moest een zwembad in elkaar geknutseld worden. die heb ik nu
uitvoerig getest en goed bevonden. verder ben ik aan boord verantwoordelijk voor
de vooraad bier en frisdrank. en die moet natuurlijk elke dag weer bijgevuld
worden, vooral het bier dan. dag jongens en meisjes tot horens. als jullie mij
nou iets interessants te vertellen hebben. dan kunnen jullie mailen naar:
mv.amazoneborg@wagenborg.nl en noem het onderwerp bijvoorbeeld kees wardenaar.
en denk erom: geen plaatjes. want deze internet verbinding trekt dat niet.
dikke zoen

  • 23 Augustus 2009 - 17:41

    Kees Wardenaar:

    hoi kees die dit voorlopig toch niet kan lezen en de rest die dit wel leest: het is ons gelukt in zuidfrankrijk dit bericht van kees op de weblog te zetten, fijn om weer even te weten wat kees beleeft...
    dag kanjer, xx a3 en louise, geniet van je avontuur!!!!!!!!!!!!

  • 25 Augustus 2009 - 09:41

    Jelle:

    Ik geniet ook van je avontuur

  • 26 Augustus 2009 - 16:36

    Lars:

    Ha het is toch fijn dat je, als het varen niet meer bevalt, altijd nog terug kunt vallen op je specialiteit: bier drinken bier rondbrengen en weer bier drinken.

    Fijne reis !

    wanneer gaan we weer oefenen? xx

  • 03 September 2009 - 12:48

    Je Vader:

    Gisteren (woensdag 2-9-2009) belde Kees mij op het moment(17.00uur) dat hij langs Terschelling voer. Blijkbaar had hij daar voldoende bereik en ook nog beltegoed.
    Alles ging goed tot nu toe, alleen ze waren niet zeker van vracht vanuit Denemarken. Mogelijk gaat de Amazoneborg wel 'even' 3 weken het dok in ivm onderhoud. Anders wordt het wachten voor de kust van Denemarken... we wachten af.

  • 10 September 2009 - 13:07

    A.T. Te H:

    Hoi die kees,

    Eindelijk je weblog gekregen van je zus, je oom was het vergeten het mij door te sturen (de looser) dus maar even in de knoppen om te laten weten dat hier in Hengelo ook helemaal o.k. is. Je neven zijn nu allebei het huis uit dus is het hier nu erg rustig, wat mij vooral nog niet echt kan bekoren.
    Begreep dat je vandaag Brit en de moeders langszij krijgt, dus dat moet een heerlijke dag worden. Verder hier niks spectacutairs dus: Hasta la pasta tot de volgende maila.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, Caïro

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2010

Hallo allemaal.

16 December 2009

hallo

16 December 2009

hallo

29 September 2009

Een dag bij Kees op de Amazoneborg 19 sept 2009

06 September 2009

dames en heren.
Kees

ik ga dus enige tijd varen en dat kun je hier zo een beetje volgen. goed hea:D

Actief sinds 12 Juli 2009
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 37854

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2011 - 13 Februari 2012

Oosterdam

17 Juli 2009 - 31 December 2009

Mijn eerste reis

31 Januari 2011 - 30 November -0001

Cruisen

Landen bezocht: