Hallo allemaal. - Reisverslag uit Alexandrië, Egypte van Kees Wardenaar - WaarBenJij.nu Hallo allemaal. - Reisverslag uit Alexandrië, Egypte van Kees Wardenaar - WaarBenJij.nu

Hallo allemaal.

Door: kesie

Blijf op de hoogte en volg Kees

11 Januari 2010 | Egypte, Alexandrië

vanmiddag zijn we weer vertrokken uit bejaia. ze wilden daar
nog net niet het hele schip meenemen en als we niet hadden opgelet waren we
vanalles kwijt geweest. ze stelen daar echt alles. wel een paar slings (om de
lading op te hijsen) geruild voor lekker vers fruit. waarschijnlijk komen we
zondag aan in Alexandrie en daar zullen we een dikke week blijven liggen.
waarschijnlijk ga ik in de laadhaven na Alex van boord. gaat het daar allemaal
lekker? allemaal weer fijn naar school en aan t werk denk ik? twee hele weken
vrij? phoe, ik ben al blij met een vrije zondag. maar het is ok mooi om te
werken. de stuurman zegt nu een keer per week wat er gedaan moet worden en dan
ben ik de rest van de week zoet. gelukkig loop ik niet meer de hele tijd achter
zijn reet aan te sjokken (zoals bij de vorige). hartstikke mooi weer, ik ben
zelfs bruin geworden:O
tot horens en een dikke zoen.

  • 19 Februari 2011 - 11:19

    Jevader:

    Kees, wil je me zsm even bellen of sms'en wanneer je telefonisch te bereiken bent? Ik kan je niet bereiken met de telefoon! P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, Alexandrië

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2010

Hallo allemaal.

16 December 2009

hallo

16 December 2009

hallo

29 September 2009

Een dag bij Kees op de Amazoneborg 19 sept 2009

06 September 2009

dames en heren.
Kees

ik ga dus enige tijd varen en dat kun je hier zo een beetje volgen. goed hea:D

Actief sinds 12 Juli 2009
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 37861

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2011 - 13 Februari 2012

Oosterdam

17 Juli 2009 - 31 December 2009

Mijn eerste reis

31 Januari 2011 - 30 November -0001

Cruisen

Landen bezocht: