chaosssss - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Kees Wardenaar - WaarBenJij.nu chaosssss - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Kees Wardenaar - WaarBenJij.nu

chaosssss

Door: kesie

Blijf op de hoogte en volg Kees

30 Juli 2009 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

ooit al eens geweest in vietnam? kijk maar naar de foto's.

de reis hierheen was natuurlijk hartstikke lang. eerst naar hongkong. elf uur vliegen, maar wel aardig gegeten en vooral veel proberen te slapen. maarjah.... chinese baby's verstaan hou je bek niet. en t was me even ontschoten hoe dat in het chinees gezegd wordt:P

toen in HK even koffie gedronken om weer wakker te worden en toen verder vanaf gate 28 met een boeing 777 naar Ho Chi Minh City. zie foto's voor verdere uitleg.

nu ga ik even met jeroen (stagiere) en de 2de stuur (volgens de hierarchie moet ik m zo noemen maar eigenlijk heet hij jan willem) wat drinken hier in de buurt.

dikke zoen uit een met mondkapjes overspoeld vietnam.

  • 30 Juli 2009 - 16:02

    Jonathan:

    Gozer!

    Lache man en als je 'hou je bek' nog een keer vergeet, dan trek je het mondkapje maar even wat strakker aan.
    Veel plezier/succes verder!

  • 31 Juli 2009 - 18:53

    Moeders:

    hee kanjer!!!!!!!!!!!!
    fijn dat je er ? (waar?) bent ergens aan boord?
    gaaf dat we je zo kunnen volgen!!! geniet er van kuzzz de moeders

  • 31 Juli 2009 - 19:06

    Aafje:

    Haaay Kessie :D
    Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen :)
    Wat een verkeer :O gek om te weten dat jij daar nu echt zit, t lijkt net n filmpje van tv ofzo..
    In ieder geval heel veel plezier op de eerste tocht, ik hoop dat je dit nog kan lezen voordat je vertrekt! En tot tijdens je volgende internet verbinding :)
    kusjes je zussie

  • 31 Juli 2009 - 19:55

    Marijke:

    Neefje,

    Niet zo lelijk tegen die kleine baby's he... Ja, hier spreekt zo'n jonge moeder... ;)

    Wat een indrukkken zul je opdoen. Heel veel plezier!

    Marijke

  • 31 Juli 2009 - 21:31

    Judith:

    heeeey, ben net terug van vakaansie en lees dat je al onderweg bent met je bootje??!! of in ieder geval met het vliegtuig op weg naar.... wat spannend, wat gaaf.... wat ver weg.......Hmm k had je nog een dikke afscheidsknuff willen geven maar dat doe ik dan maar bij deze xxx en britt via deze weg voor jou ook eenxx omdat je zo lang alleen bent..
    lieve kees.. ik wens je ontzettend heel veel plezier tijdens deze grootse ervaring en daarnaast ook stage hihi en ik zal je zeker gaan volgen op je website.. Doe kalmpjes aan en we horen weer van je!! schip ahoy piraten! (zoals niek en piet piraat ook wel zeggen) xxxxxxx judith

  • 02 Augustus 2009 - 17:28

    Britt:

    lieve kees,
    ik vind het super dat ik je zo kan volgen en dat zal ik zeker doen! De foto's met de enorme chaos van het verkeer herken ik uit indonesie echt bizar:D
    geniet er van kees
    Dikke kus Britt

  • 02 Augustus 2009 - 17:37

    Merel:

    hey collegatje :)
    leuk om je eerste berichtje al te lezen. Hoop dat je al een beetje ingeslingerd bent!
    Als je kan moet je me maar een mail sturen met je mail adres aan boord dan kan ik je strakjes ook nog eens mailen. Hier nog geen nieuws over vertrek dus voorlopig blijf ik jou op de voet volgen vanaf m'n bank ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Ho Chi Minhstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Januari 2010

Hallo allemaal.

16 December 2009

hallo

16 December 2009

hallo

29 September 2009

Een dag bij Kees op de Amazoneborg 19 sept 2009

06 September 2009

dames en heren.
Kees

ik ga dus enige tijd varen en dat kun je hier zo een beetje volgen. goed hea:D

Actief sinds 12 Juli 2009
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 37855

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2011 - 13 Februari 2012

Oosterdam

17 Juli 2009 - 31 December 2009

Mijn eerste reis

31 Januari 2011 - 30 November -0001

Cruisen

Landen bezocht: