change of plans - Reisverslag uit Oude Meer, Nederland van Kees Wardenaar - WaarBenJij.nu change of plans - Reisverslag uit Oude Meer, Nederland van Kees Wardenaar - WaarBenJij.nu

change of plans

Door: kesie

Blijf op de hoogte en volg Kees

25 Juli 2009 | Nederland, Oude Meer

het was allemaal een beetje vervelend de laatste dagen. want wat blijkt, ik ga niet meer varen van china naar australie en terug want...

de amazoneborg was eerst gecharterd door een ander bedrijf. nu is dit bedrijf deze week failliet gegaan en dus kan mijn bootje ook niet meer voor hun de reizen maken. dus nu ga ik het komende half jaar wereldwijd varen op de wilde vaart. dat wil zeggen dat ik in een haven kom om iets af te leveren en dan horen we daar wat onze volgende vracht wordt en onze volgende bestemming. ik heb dus ook nog geen idee waar op de wereld ik volgende maand zit.

wat ik wel weet is dat ik woensdag naar vietnam zal vliegen om donderdag aan boord te stappen. en dan zullen we koers zetten richting turkije.

ik heb gister nog snel een vietnamees en een amerikaans visa geregeld en daarvoor heb ik maandag weer een afspraak, en verder ben ik er helemaal klaar voor om weg te gaan. het werdt potverdorie weleens tijd.

jullie horen snel van mij.

kc

• 26 Juli 2009 - 00:09

Bob:

wat een klere zooi zeg!! Kan wel weer zien dat het stelletje prutsers zijn daar bij dat gebeure,,, maargoed je gaat nu iig op reis!! Moet je nou ook weer helemaal nieuwe kleren enzo? of zit je nog wel bij dat zelfde bedrijf?
    vind het wel allemaal een vaag gedoe hoor. Naja veel plezier in eerst vietnam, en daarna turkeye,, en ik hoor wel waar je eindigt.

Kusje Bob

Owjah, de foto is echt klef :P

• 26 Juli 2009 - 19:51

Geeske:

Oee!
    Wel spannend dat je nog niet weet waar je terecht komt! Alleen wel jammer dat je nu China en Australie mist.. Maarja, dit zal ook leuk worden! Veel plezier! xx