het bootje - Reisverslag uit Oude Meer, Nederland van Kees Wardenaar - WaarBenJij.nu het bootje - Reisverslag uit Oude Meer, Nederland van Kees Wardenaar - WaarBenJij.nu

het bootje

Door: kesie

Blijf op de hoogte en volg Kees

15 Juli 2009 | Nederland, Oude Meer

nou jongens en meisjes, het begint nu toch allemaal wat vaste vormen te krijgen. ik weet nu in ieder geval zeker dat ik ergens volgende week aan boord wordt geplaatst, bij wagenborg houden ze denk ik niet zo van duidelijkheid. want het is nu een beetje gerommel op het laatste moment.
maargoed.....

op deze boot zal ik 5 maanden lang slapen, douchen, eten, dromen, en nog van alles en het is ook nog eens de bedoeling dat ik daar iets voor mijn school ga doen een stage heet zoiets. we zien wel hoe het loopt.

deze mooie dame is 143 meter lang en 22 meter breed. en hij heeft drie kranen aan dek zoals jullie al wel gezien hadden en deze kunnen elk 60 tonnes dragen.

het is een vrij nieuw schip uit 2007 dus dat is wel mooi. de bekende zeekaarten zijn allemaal van dit schip af gegooid en het vaart enkel en allenig op een soort google earth.

dat was het wel zo een beetje voor deze keer. ik zal binnen kort nog een berichtje neerzetten met de precieze datum van vertrek.

als ik op de boot zit kunnen jullie met mij e mailen naar: MV.Amazoneborg@wagenborg.com

en een kaartje kan ook nog steeds:
Marktstraat 10
9934 CK Delfzijl
The Netherlands
zet mijn naam er dan op en daar achter, aan boord van de amazone borg.
dan komt het allemaal goed.
kusjes

• 17 Juli 2009 - 13:30

Geeske:

Veel plezier Cheez!

• 19 Juli 2009 - 14:35

Moniek:

Hey Kees,

Eindelijk mag je dus bootje varen. En nog wel voor een hele lange periode. Geniet ervan!

• 24 Juli 2009 - 21:13

Joke:

Ben je al op weg?
    Een goede reis. Veel goede reizen.
    Groetjes Joke