HAWAI - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kees Wardenaar - WaarBenJij.nu HAWAI - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kees Wardenaar - WaarBenJij.nu

HAWAI

Door: KCKC

Blijf op de hoogte en volg Kees

01 November 2011 | Nederland, Amsterdam

Zo vier dagen Hawai net achter de rug en nu terug naar homeport San Diego. Hawaï daar had ik toch iets meer van verwacht. ik heb nog niet zo heel veel gezien maar ik verwachtte parelwitte stranden, meisjes met strorokjes en hele hoge golven om op te surfen. dit alles zal ik dan hopelijk over twee weke gaan zoien als we terug zijn. want deze keer bleef het bij de Wallmart, veel (toch wel vrij zware) Amerikanen, veel pickups en containers......
dus duimen voor over twee weken.
T goede nieuws is wel dat ik mijn wacht kwalificatie af heb gemaakt en dus van af nu als een heuze vierde machinist de honden wacht loop van 12 uur snachts tot 6 uur s ochtends. om half zes ontbijt ik dan en dan doe ik s ochtends onderhouds werk aan de motoren, Airconditioning units (van 5 bij 2 meter) en aan de azipods (check wikipedia) zzeer interssant allemaal. en smiddags kan ik dan gaan passagieren en dan begint om ongeveer half vier smiddags mijn nacht.
En dat is het nu! Dus Lekker slapen!

  • 01 November 2011 - 16:38

    Astrid:

    Kees, gefeliciteerd met je kwalificatie! Steeds meer verantwoordelijkheden natuurlijk. Goed hoor!
    En het Hawaii dat jij schetst is het toeristische Hawaii. Maar daar kom je vast ook nog wel! Hoe is Mexico? Liefs van Astrid

  • 01 November 2011 - 18:56

    Pappa:

    Goed dat je 't zo naar je zin hebt. Als we er mnsen over vertellen zijn ze allemaal jaloers op je. We kunnen je reis goed volgen omdat we bij een reisburo een gratis brochure "Cruisevakanties 2011-2012" (september 2011-november 2012) van de Holland Amrica Line gehaald hebben waarop je precies kunt zien wanneer je waar bent met de Oosterdam. Een aanrader ook voor anderen. Van Hawaii zou ik ook meer verwachten maar misschien heb je nog niet alles kunnen zien. De brochure laat een mooie rotskust zien, een meisje in een strorokje en houtgesneden beelden. Ga er nog maar eens kijken!
    Groeten Pappa.

  • 02 November 2011 - 09:02

    Ankie:

    Hadiekees,
    Jammer van die rokjes,gniffel, stranden en surfgolven, hopelijk bij je volgende bezoek. Valt er ook nog wat te wensen, toch?
    Felti met je kwalificatie, succes met die units en azipods, slik,
    Tot de volgende meel
    DNA

  • 03 November 2011 - 13:51

    Mamzies:

    hee kc, joepie klinkt tof, ga je snel via de meel even bijpraten, hier alles hectisch en oo´k de comp. gecrashed haha, dag bikkel, kus a3 en l

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Oosterdam

Recente Reisverslagen:

26 November 2011

Daar is tie weer!

01 November 2011

HAWAI

16 Oktober 2011

Bijna echt aan t werk!

11 Oktober 2011

Dag 1
Kees

ik ga dus enige tijd varen en dat kun je hier zo een beetje volgen. goed hea:D

Actief sinds 12 Juli 2009
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 37823

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2011 - 13 Februari 2012

Oosterdam

17 Juli 2009 - 31 December 2009

Mijn eerste reis

31 Januari 2011 - 30 November -0001

Cruisen

Landen bezocht: