Bijna echt aan t werk! - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Kees Wardenaar - WaarBenJij.nu Bijna echt aan t werk! - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Kees Wardenaar - WaarBenJij.nu

Bijna echt aan t werk!

Door: KCKC

Blijf op de hoogte en volg Kees

16 Oktober 2011 | Mexico, Mexico-stad

Alweer een week aan boord. T gaat snel. N hele week in overalls gelopen, ik heb gewoon nog geen tijd gehad om de wal op te gaan. Ik heb wel bijna mijn watch qualification binnen. Ik mag dus bijna zelfstandig wachtlopen. Bestwel gaaf. Morgen zijn we in Cabo San Lucas. Zegmaar het Chersonisos van de Amerikanen. Ik denk dat ik maar even op t strand ga kijken. Deze reis gaat dus naar Cabo en Puerto Vallarta allebei in Mexico. Daarna terug naar San Diego voor nieuwe gasten en vervolgens voor de eerste keer naar Hilo, Honolulu, Nawailiwili (echt waar), en lahaina, allemaal op Hawaï. Dit rondje (sandiego, mexico, san diego, HawaÏ, mexico) doe ik vervolgens ongeveer vijf en een halve keer om op 10 februari af te stappen in Honolulu. Tot dan! Oh en voor wie t wil weten, sinterklaas in de bahia magdalena in mexico, kerst in Ensenada mexico en oud en nieuw op zee erens tussen san diego en dezelfde bahia magdalena (baai van maria magdalena)

  • 16 Oktober 2011 - 19:53

    Joke:

    Hier horen we over slecht weer in midden Amerika. Honduras etc. Niet bij jou?

  • 16 Oktober 2011 - 20:10

    De Moeders:

    ha klinkt alsof je t druk hebt en vooral naar je zin!!!!
    veel plezier met wacht- en wal- lopen!!! geniet van je staat van dienst en state of mind ;-)
    fijn wat te horen, hou vol, hou vol!!!!! kus a3 en l

  • 16 Oktober 2011 - 21:40

    Britt:

    klinkt heel goed Kees!
    Heel veel plezier en geniet van het heerlijke weer!
    Veel liefs,
    Britt

  • 17 Oktober 2011 - 00:13

    KC:

    bedankt!
    ja, t is s;echt weer in midden amerika, het is namelijk hurricane seizoen. onze vorige reis was ook enigszins aangepast hierdoor. wij gaan echter niet ver genoeg naar t zuiden om een hurricane op zee tegen te komen. zodra een hurricane land raakt gaat deze noordelijk en neemt hij in kracht af, (zegt de kapitein)

  • 17 Oktober 2011 - 10:18

    Bob:

    Lekker bezig "Kapitein".

  • 17 Oktober 2011 - 10:30

    Astrid:

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt!
    Hoe was het strand?
    Liefs Astrid

  • 18 Oktober 2011 - 08:09

    Aafje:

    Ha Keessie, leuk om te horen hoe het is daar :D
    hier is verder alles gewoon, ik heb mijn eerste tentamens overleefd en mijn Alaskase berensokken doen het goed met het koude weer!
    dikke kus van je zus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Mexico-stad

Oosterdam

Recente Reisverslagen:

26 November 2011

Daar is tie weer!

01 November 2011

HAWAI

16 Oktober 2011

Bijna echt aan t werk!

11 Oktober 2011

Dag 1
Kees

ik ga dus enige tijd varen en dat kun je hier zo een beetje volgen. goed hea:D

Actief sinds 12 Juli 2009
Verslag gelezen: 392
Totaal aantal bezoekers 37823

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2011 - 13 Februari 2012

Oosterdam

17 Juli 2009 - 31 December 2009

Mijn eerste reis

31 Januari 2011 - 30 November -0001

Cruisen

Landen bezocht: